Nem fér hozzá egy kiíráshoz
Ha Önnek van aktív előfizetése, akkor a rendszer az alábbi hozzáférést biztosítja:
Nonprofit előfizetéssel:
- magánszemélyeknek szóló pályázatok
- civil szervezeteknek szóló pályázatok
- intézményeknek szóló pályázatok
- önkormányzatoknak szóló pályázatok
Vállalkozói előfizetéssel
- magánszemélyeknek szóló pályázatok
- vállalkozásoknak szóló pályázatok
Kombinált előfizetéssel
- magánszemélyeknek szóló pályázatok
- vállalkozásoknak szóló pályázatok
- civil szervezeteknek szóló pályázatok
- intézményeknek szóló pályázatok
- önkormányzatoknak szóló pályázatok
Tehát pl. nonprofit előfizetéssel nem lehet vállalkozóknak szóló pályázatokhoz hozzáférni.
Ha Ön nem fér hozzá az előfizetéséhez kapcsolódó pályázatokhoz, akkor
- Vagy lejárt az előfizetése.
- Vagy olyan kiírást szeretne megnézni, amelyhez a rendszer nem ad hozzáférést.
- Vagy mi hibáztunk az előfizetés aktiválásakor vagy a pályázat publikálásakor. Ha erre gyanakszik, kérjük, küldjön üzenetet nekünk.
Számla kérése előre vagy utólag
Számlát minden előfizetéskor, az előfizetés aktiválásakor küldünk az előfizető regisztrált emailcímére, pdf formátumban.
Ha Ön előre kér számlát, ezt a megrendelés megtörténte után küldött üzenetben jelezheti.
Ha Ön nem találja a korábban elküldött számláját, akkor először érdemes megnéznie a postafiókjában (az előfizetése aktiválásakor a nálunk regisztrált emailcímre küldtük). Ha nem találja vagy nem emlékszik, mikor indult az előfizetése, egy emailben kérheti tőlünk a számla újraküldését, általában pár órán belül újraküldjük számláját.
Egyéb
A menüben felsorolt problémán kívül más, előre nem látható nehézsége akad, kérjük, küldjön üzenetet.